torstai 24. marraskuuta 2011

JumpIN ja karvahattu

Jokainen tietää sen tunteen, kun katsoo jotain "uutta" muotivillitystä ja miettii, että TUOTA en kyllä päälleni laita. Olen joskus miettinyt, onko ensireaktio jostain asiasta se totuudenmukaisin vai tarviiko sitä todella aikaa sulatella. Kun ystäväni hyppeli ensi kertaa eteeni banaaninkeltainen Jumpin tyylinen oloasu päällään, minua suorastaan nauratti. En todellakaan tiennyt, että tuolloin kyseinen jo laajalti kopioitu yksiosainen collegehaalari oli kuuminta hottia - tiedän sen kyllä nyt. Olen tiennyt jo jonkin aikaa, ehkä en siis ollut aivan viimeinen jumpineista kuullut (luulen että äitini ei ole kuullut vieläkään).

(Nyt on hyvä hetki kommentoida, jos olit itsekin mattimyöhäinen haalareissa).

Minulle voi myös kertoa, kumpi on se ainoa ja oikea, Onepiece vai Jumpin? Jotenkin olen saanut viboja Jumpinista, se kaiketi olikin ensin.

Omaa haalaria en kyllä vieläkään omista, sellaisen hankintaa olen harkinnut silti jo jonkin aikaa. Haalari maksaa kuitenkin sen verran, että yleensä jotkut korkkarit vievät sen hetkiset varantoni tyhjiin ja vaikka luotolta voinkin vinguttaa yhtä jos toista, oloasua en sieltä jotenkin voi höylätä.

Ystävieni kanssa tilaamme joukon vuorollaan synttäreitä viettävälle jäsenelle oman, hänen toiveidensa mukaisen Jumpinin. Se on väriltään Navy ja malliltaan original. (ja toivottavasti hän ei lue tätä.... lahjan olisi tarkoitus olla yllätys!) Ehkä tilaan omani itselleni joululahjaksi...



Clic clic..Postissa saapui myös tänään Asokselta tilaamani UGGin karvahattu. Jei! Kyllä nyt tarkenee ulkoiluttaa koiraa ja viettää aikaa Levin afterskissä! Mätsää täydellisesti hiekan väriseen Canada Gooseeni.


Koko yön satoi vettä aivan kaatamalla! Olin jo arkistoinut kumisaappaani mutta sieltä ne sai taas kaivaa esiin... näin komeilla kumppareilla kehtaa tosin kyllä läiskytellä, kyseessähän on Jimmy Choon Hunterille suunnittelemat ihanin yksityiskohdin koristellut klassikkoWellingtonit!

Saappaisiin on kuitenkin kaapissa tullut hieman "harmaata" sameaa pintaa, siis sitä mitä kumppareihin tulee, kiitän neuvoista jos joku tietää miten sen saa pois! Nämä olisivat kauneimmillaan kyllä ihan kiiltävän mustina.

Kumpparit olen omistanut viimeksi lapsena ja ihan hyvin on pärjätty, tosin kyllähän kunnon kumisaappaille on paikkansa täällä Suomen syksyssä. Saappaat tilasin suoraan Jimmy Choon englannin nettikaupasta ja hyvin tuli perille.

Mutta hei, huomenna on perjantai! Parasta!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti